Перейти к контенту

תקנון האתר

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה:

כל הרוכש מוצר באתר www.myoptic.co.il רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”). חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם.

בעסקת מכר מרחוק לרכישת מוצר יש להודיע לבית העסק בכתב על ביטול העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם. את בקשת הביטול ניתן לשלוח למייל ל- info@myoptic.co.il או בוואצפ 052-335-3936 , יש לשמור אישור שליחה בשני המקרים.

ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.
במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.

החזרת מוצר מכל סיבה שהיא תתאפשר רק אם לא נעשה במוצר שימוש והוא מוחזר באריזתו המקורית ללא כל פגם או נזק. ההחזרה תעשה על ידי הלקוח למשרדי החברה.

כל ביטול עסקה על פי התקנות מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5 אחוזים ממחיר הטובין או השירות או מאה שקלים, לפי הנמוך. במידה והעסקה נעשתה בכרטיס אשראי רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום אשר נגבה ממנו בגין הביטול על ידי חברות האשראי.

ביטול הזמנה באתר טרם קבלת המוצר ובסמוך להזמנה

ניתן לבטל את העסקה שביצעת טרם קבלת המוצר תוך 24 שעות. אם עבר 24 שעות יש להמתין עד לקבלת המוצר וניתן להחזיר לפי מדיניות החזרת מוצרים. 

*כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזר המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף הקופסא(לא הרוסה לא מודבקת) ועם כל הפריטים הנלווים.

עודכן לאחרונה: 01/04/2024

מדיניות פרטיות זו מתארת כיצד חנות סלולרית ("האתר", "אנחנו", "אנחנו" או "שלנו") אוספת, משתמשת וחושפת את המידע האישי שלך כשאתה מבקר, משתמש בשירותים שלנו, או לבצע רכישה מ-myoptic.co.il

("האתר") או לתקשר איתנו בדרך אחרת (באופן קולקטיבי, "השירותים"). למטרות מדיניות פרטיות זו, "אתה" ו"שלך" פירושו שאתה כמשתמש בשירותים, בין אם אתה לקוח, מבקר באתר, או אדם אחר שמידעו אספנו בהתאם למדיניות פרטיות זו.

אנא קרא מדיניות פרטיות זו בעיון. על ידי שימוש וגישה לאחד מהשירותים, אתה מסכים לאיסוף, שימוש וחשיפה של המידע שלך כמתואר במדיניות פרטיות זו. אם אינך מסכים למדיניות פרטיות זו, אל תשתמש בשירותים או גש אליהם.

שינויים במדיניות פרטיות זו
אנו עשויים לעדכן מדיניות פרטיות זו מעת לעת, כולל לשקף שינויים בפרקטיקות שלנו או מסיבות תפעוליות, משפטיות או רגולטוריות אחרות. אנו נפרסם את מדיניות הפרטיות המתוקנת באתר, נעדכן את התאריך "עודכן לאחרונה" וננקוט בכל הצעדים האחרים הנדרשים על פי החוק החל.

כיצד אנו אוספים ומשתמשים במידע האישי שלך
כדי לספק את השירותים, אנו אוספים ואספנו במהלך 12 החודשים האחרונים מידע אישי אודותיך ממגוון מקורות, כמפורט להלן. המידע שאנו אוספים ומשתמשים בו משתנה בהתאם לאופן שבו אתה מתקשר איתנו.

בנוסף לשימושים הספציפיים המפורטים להלן, אנו עשויים להשתמש במידע שאנו אוספים אודותיך כדי לתקשר איתך, לספק את השירותים, לעמוד בכל התחייבויות משפטיות רלוונטיות, לאכוף כל תנאי שירות רלוונטיים ולהגן או להגן על השירותים, זכויותינו וזכויות המשתמשים שלנו או אחרים.

איזה מידע אישי אנו אוספים
סוגי המידע האישי שאנו משיגים אודותיך תלויים באופן שבו אתה מתקשר עם האתר שלנו ומשתמש בשירותים שלנו. כאשר אנו משתמשים במונח "מידע אישי", אנו מתכוונים למידע שמזהה, מתייחס, מתאר או יכול להיות קשור אליך. הסעיפים הבאים מתארים את הקטגוריות והסוגים הספציפיים של מידע אישי שאנו אוספים.

מידע שאנו אוספים ממך ישירות
מידע שתגיש אלינו ישירות באמצעות השירותים שלנו עשוי לכלול:

- פרטי קשר בסיסיים הכוללים את שמך, כתובת, מספר טלפון, דוא"ל.
- פרטי הזמנה כולל שמך, כתובת חיוב, כתובת משלוח, אישור תשלום, כתובת דוא"ל, מספר טלפון.
- פרטי חשבון כולל שם המשתמש, הסיסמה, שאלות האבטחה שלך.
- מידע על קניות כולל הפריטים שאתה מציג, הכנס לעגלת הקניות שלך או הוסף לרשימת המשאלות שלך.
- מידע על תמיכת לקוחות כולל המידע שתבחר לכלול בתקשורת איתנו, למשל בעת שליחת הודעה דרך השירותים.

תכונות מסוימות של השירותים עשויות לדרוש ממך לספק לנו ישירות מידע מסוים על עצמך. אתה יכול לבחור לא לספק מידע זה, אך פעולה זו עשויה למנוע ממך להשתמש בתכונות אלה או לגשת אליהן.

מידע שאנו אוספים באמצעות עוגיות וטכנולוגיות דומות
אנו גם אוספים מידע באופן אוטומטי כאשר אתה מבקר באתר, כולל:

- פרטי מכשיר וגלישה, כגון כתובת ה-IP שלך, סוג דפדפן אינטרנט, ספק שירותי אינטרנט, הפניות/יציאה, חותמות תאריך/שעה, נתוני זרימת קליקים.
- פרטי שימוש ופעילות באתר, כולל עמודים שבהם ביקרת, משך השהייה באתר, פעולות שבוצעו.

מידע זה נאסף באמצעות עוגיות, פיקסלים, קובצי יומן, וכלים דומים. תוכל לנהל את העדפות העוגיות שלך דרך הגדרות הדפדפן.

שיתוף מידע אישי
אנו עשויים לשתף את המידע האישי שלך עם צדדים שלישיים במקרים הבאים:

- עם ספקי שירות (כגון שירותי תשלום, שילוח, אחסון, ניתוח נתונים).
- בהתאם לחוק, לצווים משפטיים או לבקשות רשמיות.
- כדי להגן על זכויותינו, בטיחות המשתמשים, או למנוע הונאה.


אבטחת מידע
אנו מיישמים אמצעים טכניים וארגוניים סבירים כדי להגן על המידע האישי שלך. עם זאת, שום שיטת שידור או אחסון אינה בטוחה לחלוטין.

שמירת מידע
נשמור את המידע האישי שלך רק כל עוד הוא נדרש למטרות שנאסף, כולל עמידה בדרישות חוקיות, רגולטוריות, מס או חשבונאות.

הזכויות שלך
בהתאם לחוק המקומי, ייתכן שיש לך זכויות לגשת, לתקן או למחוק את המידע האישי שלך, להתנגד לעיבוד, או לבקש העברת מידע. תוכל לממש זכויות אלו על ידי יצירת קשר איתנו.

יצירת קשר
למידע נוסף או בקשות בנוגע למדיניות פרטיות זו, תוכל ליצור קשר באמצעות:

- דוא"ל: info@myoptic.co.il
- אתר: www.myoptic.co.il

מבוא

  1. אתר האינטרנט myoptic.co.il (להלן: “האתר”) משמש כאתר שיווק למשקפי שמש ואקססוריז.
  2. השימוש באמצעות האתר הינה כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה וטרם ביצוע כל פעולה באתר, יש לקרוא את התקנון במלואו. הוראות התקנון יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל הזמנה שתתבצע באמצעות האתר ו/או הטלפון.
  3. כל שימוש באתר, גלישה באתר, ו/או השארת פרטים מכל סוג שהוא באתר מהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את תקנון האתר, הבין אותו והביע הסכמה לאמור בו.
  4. במידה ואינך מסכים לתנאי התקנון ככתבם וכלשונם עליך לחדול להימנע באופן מיידי מכל פעולה ו/או שימוש באתר.
  5. תקנון זה נכתב בלשון זכר והינו מיועד לכל המינים.
  6. שימוש באתר מעל גיל 18 בלבד.

שירות לקוחות

  1. בכל שאלה, בעיה, תקלה או בירור לגבי מוצר ו/או הזמנה ניתן לפנות אל נציגי שירות הלקוחות של האתר בוואצפ - 052-335-3936 או באמצעות אימייל לכתובת info@myoptic.co.il .
  2. שירות הלקוחות של האתר פועל בימים א’-ה’ בין השעות 09:00 ל- 17:00. שירות הלקוחות אינו פועל בערבי חג ומועדי ישראל.

אבטחה ונתונים אישיים

  1. בעת קליטת פרטי ההזמנה האתר פועל באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן מסוג SSL שאושר על ידי חברות האשראי ומאפשר העברת נתונים למחשב עיבוד הנתונים של החברה.
  2. המשתמש באתר יודע ומאשר כי כל הפרטים שמסר במועד ההזמנה באתר ו/או פרטים הנובעים מפעילותו באתר ובכלל מידע שנאסף אודות הלקוח במהלך הגלישה, ייאגרו במאגרי המידע של האתר. המשתמש מאשר לאתר לאגור מידע כאמור ולבצע בו שימוש בתוך האתר בלבד.
  3. האתר יהיה רשאי לשלוח אליך דואר אלקטרוני ו/או הודעת SMS ולפנות אליך בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים באתר ו/או מוצרים חדשים ו/או חידושים באתר .
  4. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת בפרסום או בדיוור האלקטרוני הראשון שיישלח אליך במיקום המיועד לכך.
  5. . האתר מתחייב לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להגן על אתר האינטרנט ועל פרטי הלקוחות והנתונים שבידה.
  6. אתר האינטרנט myoptic.co.il מאובטח ברמה גבוהה על פי הכללים וההנחיות. האתר מתחייב לנקוט בכל אמצעי הזהירות המקובלים והעומדים לרשותה על מנת להגן על אתר האינטרנט ועל פרטי הלקוחות והנתונים שבידה. עם זאת במקרים שאינם בשליטת האתר ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא האתר אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, במישרין ו/או בעקיפין שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו לרבות במקרה שמידע או נתונים ייאבד או יעשה בו שימוש לא מורשה.

הרכישה

  1. מיי אופטיק מאפשרת לציבור לקוחותיה קנייה נוחה, קלה ובטוחה של מוצריה השונים באמצעות אתר האינטרנט המאובטח.
  2. הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי, אפליקציית ביט, אפל פיי, או גוגל פיי. בהתאם לבחירת הלקוח. מיי אופטיק שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי התשלום בהתאם למצב המשתנה בשוק.
  3. סכום הקנייה כפי שמופיע לפני ביצוע התשלום באתר הינו סופי וכולל בין היתר, עלויות משלוח כפי שהתקבלו ועמלה שמשתנה ממוצר למוצר, לצורך פיתוח ואחזקת אתר האינטרנט והשירות שניתן בו.
  4. אתר פועל כמשווק לספקי מסחר אלקטרוני מחו״ל (להלן: "ספקי המוצרים"), לרבות HWL Export & Import Limted.
    אתר מספק שירותי שיווק בלבד עבור ספקי המוצרים.
    ביצוע כל רכישה באתר, משמעותה שכאשר המשתמש מבצע הזמנה באמצעות אתר, הוא למעשה רוכש עבור עצמו מוצר מצדדים שלישיים, כולל התחייבויות כספיות. כל ההתחשבנויות תהיה למשתמש מול ספקי המוצרים, מלבד שירותי החזרת/החלפת/ביטול מוצרים וניהול סליקה עבור הספקי המוצרים.  
  5. על מנת לבצע הזמנה דרך האתר על הלקוח להזין פרטים אישיים בסיסים כגון: שם מלא, טלפון, טלפון נייד, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת לאספקת המוצר, מספר כרטיס אשראי, תעודת זהות.
  1. יש לבדוק היטב כי בעת ההזמנה הוזנו הפרטים באופן מדויק וזאת כדי שההזמנה תטופל בהקדם האפשרי.
  2. מסירת הפרטים האישיים וכן פרטי האשראי של הלקוח (במידה והלקוח בחר לשלם באמצעות כרטיס אשראי) הינם תנאי להשלמת העסקה.
  3. לאחר ביצוע העסקה יישלח למזמין המוצר אישור בדבר ביצוע העסקה לכתובת האימייל שהוזנה.
  4. רק קבלת אישור העסקה באימייל מהווה אישור על קליטת ההזמנה.
  5. חיוב הלקוח בגין עלות המוצר ועלות המשלוח, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, מייד לאחר ביצוע הפעולה.
  6. במקרה בו חברת האשראי לא אישרה את העסקה, ביצוע ההזמנה אינו תקף ועל הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מיי אופטיק על מנת להסדיר את אופן התשלום.

המוצרים הנרכשים באתר אופטיקה אונליין (www.myoptic.co.il) נבדקים טרם השליחה ונארזים באריזה ייעודית במטרה להגיע שלמים למזמין המוצרים.

על מנת למנוע שבר בהובלה בחרנו בחברת שילוח המתאימה לשילוח מוצרים שבירים. (אין אפשרות למשלוח בדואר רגיל/רשום)

זמני אספקה ויעדי אספקה

ב-My Optic אנו מתחייבים לספק את המוצרים במהירות ובאמצעים האמינים ביותר ונשלחים לכל חלקי הארץ ויסופקו בתוך 5-18 ימי עבודה מיום אישור ההזמנה באתר.
האספקה נעשית בימי חול בלבד לא כולל ימי שישי וערבי חג, בין השעות 08:00-18:00.
אנו מספקים משלוחים לישובים הנמצאים מעבר לקו הירוק אך הדבר מותנה באישור חברת השליחויות,
במקרה ולא ניתן לספק לכתובת חברתנו תיצור עמכם קשר בתוך 3 ימי עסקים מביצוע ההזמנה.

בעת ביצוע ההזמנה יש לרשום את כל הפרטים האפשריים לצורך שילוח מדויק ומהיר, לרבות כתובת ומספר טלפון נייד בו ניתן לתאם את האספקה.

שינוי כתובת אחרי ביצוע הזמנה

שינוי כתובת השילוח לאחר ביצוע ההזמנה יכולה להיעשות עד שעה מביצוע ההזמנה באמצעות שליחת מייל ל- info@myoptic.co.il   כל שינוי מאוחר יותר עלול לגרור חיוב הובלה כפול בעת השליחה ובמקרה של ביטול הזמנה אחרי שילוח, חיוב דמי משלוח.

תודה שבחרתם ב-My Optic